tisdag 9 februari 2010

Vill du komma på kafferep Lucifer?


Jag vill bara spy ut alla orden som nu torterar. Jag har ingen andra släkthalva så är det, kan ni acceptera? Marie o lilla Elin tillhör min sida inte den andra onda som ligger i fas med Lucifer själv. Fy fan för er hemska som tror att ni bara kan rusa in och leka happy family nu 15 år senare när det aldrig ens har varit så innan. Hur kan man tror något sånt egentligen? Så nu passar det att "bry" sig bara för att mitt liv är uttryckt på papper helt plötsligt? En hemsk tanke eftersom på det pappret står mitt hjärtas alla inre hemligheter, som ni nu fått läsa. Saker som jag knappt vågar säga till dem jag litar på och nu ska främlingar ta del av dem också. Vart är världen på väg egentligen? Enligt de lärda så är det deras plikt att hela "familjen" ska ta del av meningarna trots att en "familj" inte existerar. Är det verkligen en plikt att vika ut sitt offer inför främlingar sådär? Är det en plikt att få en person att bli så utelämnad? Är det verkligen en hälsosam plikt? Hur fan kan en plikt vara att skada en person mer än vad som redan skett? De bestämmelser som jag tydligen ska lita på, ska ty mig till, hur ska jag lyckas med det när hela världen nu vet mitt inres låsta punkter? Ni tog nyckeln o slängde iväg den. Sedan bräckte ni upp låset med en kofot. Nu är jag lämnad åt den andra halvan. Kan lika gärna bjuda in Lucifer på kaffe, allt är ändå redan skett så varför inte göra det med stil?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar