torsdag 14 januari 2010

En dag som skurit sig själv


Idag var en dag då allt jag gjorde blev fel. Jag var sur. Jag var irriterad. Min mage var dum. Jag var dum. Innehållet flög upp istället för ner. Ovanpå allt annat som gör en vardag till en hemsk sådan så var det dags för flytt...IGEN..Nu bor jag på 10:an. De flyttar folk som ett jävla paket. Trots skitdagen, trots omständigheterna, trots min vassa skärrade yta så fick jag ändå det mysigt här i mitt lilla kyffe. Gillar faktiskt små rum bättre än stora. Denna dag skulle jag gärna klarat mig utan. Dagen var hemsk från då jag öppnade mina ögon i morse och nu är kl 19.25 och dagen har inte blivit till något bättre. Jag vill bara bort. Ta en massa piller och bara åka snålskjuts på ruset till en annan plats. Jag vill vara var som helst men inte här där jag är nu. SNÄLLA låt mig få flyga bort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar