söndag 3 januari 2010

I still miss, every, every fucking Day

Hade telefonkontakt med min andra hälft idag, skönt att få prata med henne samtidigt som det var hemskt jobbigt att höra hennes röst. Att höra hennes röst gjorde mina känslor ännu mer påminda om hur mycket Elin betyder för mig. Hon äger mitt hjärta. Min själ. Hon betyder mer för mig än mitt liv. Jag vill ha henne vid min sida, andra sidan av min säng är så ekande tom utan din närhet. Din hand. Dina fina ögon. Din kärlek. Att veta att jag just nu inte på något sätt kan få träffa dig gör så jävla ont inom mig. Vill inget annat än att få ha dig hos mig nu.

Varje dag är den andra lik, liggandes i sängen o skrika av smärta. Ligga nedbäddad under täcket och gråta. Gå ute bland folk och ignorera. Ignorera världens onda krafter. Gråta ännu mer, bara gå och gå. Gå och gå tills vägen tar slut. Har vägarna nått slut egentligen? vet inte. Musiken som spränger mina öron gör mig ännu mer påmind om dig. Alla låtar, alla texter, all musik står det någonstans ingjutet med fina skrivstils bokstäver E-L-I-N. Jag antar att det är så det känns när man känner äkta kärlek.

"Vet inte vad jag ska säga eller göra

Alla hemska ord som mitt öra inte vill höra,

är nu framkomna till ytan så skör

Jag vill inte förlora lyckan som du gav mig

men det känns som om den nu bara bort ifrån mig dör

De tomma ropen som gav mig svindel

tog du med din närhet bort från mitt sårbara inre

Din närhet kändes bara rätt, aldrig fel,

det är du som gör min kropp fullständig och hel

Du fick kärleken att träda fram och allt hemskt att ge sig av

- Min kropp var nu inte längre konturens slav."

2 kommentarer:

  1. Åh älskade syster vad jag saknar dig. Mitt hjärta blöder.
    Jag är tom utan dig. Du är min andra hälft. Du och jag hör ihop!

    Älskar dig för alltid <3

    SvaraRadera
  2. Vi hör ihop o vi ska vara ett till livets ände. Min älskade syster snart finns jag hos dig, Jag älskar dig idag och alla dagar framöver <3

    SvaraRadera